0800
  085
  088
  0900
  ALS
  IN
  IVR
  VOIP

16 Mei 2017
09 Juni 2016
24 Maart 2016
16 December 2015
23 September 2015
24 April 2015
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
 
Volg ons op:   PayEasy.nl in FACEBOOK  PayEasy.nl in TWITTER    Partners F.A.Q. Glossary LinksMijn.PayEasy.nl
PayEasy Internet Solutions BV
 
 DIENSTEN
 
 
 
 
 
ONZE EXPERTISE:

CallPBX! | CallRoute! | Zorg | Telefoon centrale | Huisarts spoedlijn | Spoedlijn huisarts | 085 aanvragen | Naambellen | 088 aanvragen | CallEasy! | VoIP | Keuze Menu | Uw kantoor thuis | Kosten 0800-nummer | IVR | Fax2Email | Telecomprovider | 090x-nummers | Telefoon | Tijd en Datum | Netnummer routering | Bel en Win | Teleconference | Bellen via de Cloud | Internet telefonie | Bereikbaarheid | 0800 aanvragen | Broadcasting | ZakelijkeNummers | Kosten besparing | Interactief Voice Response | Cloudtelefonie | Gratis | 0900 aanvragen | Kosten | Nummer kiezen | Flexibele telefonie | Service Nummers | Postcode Routering | Reisbranche | PayEasy | CallBasic! | Nummercheck | 088-bedrijfsnummers | Hosted VoIP | Call Me Now | Cloudbellen | CallDirect! | Service nummers |

 

Interactive Voice Responce (IVR)

 

Keuzemenu


Om uw bellers sneller van dienst te kunnen zijn, kunt u gebruik maken van een keuzemenu. Na het maken van de juiste keuze (toets 0-9) kan de beller namelijk direct met de juiste afdeling of medewerker worden doorverbonden.

Rechtstreeks contact


Met een keuzemenu stelt u de beller in staat om zelf te bepalen met welke afdeling of persoon hij of zij wordt doorverbonden. Hierdoor hoeft de beller niet meerdere keren zijn vraag te stellen en u ontlast u uw werknemers met onnodig doorverbinden


Professionele uitstraling


Een keuzemenu geeft een organisatie uw professionele en servicegerichte uitstraling. U bepaalt zelf hoe de gesprekken worden aangenomen en door wie ze worden afgehandeld. Wij adviseren u graag over de mogelijkheden.
 

Zakelijke behoefte


PayEasy Telecom denkt met u mee, helpt u verder bij het optimaal invullen van uw zakelijke behoefte en vraagstukken.
 
  • Klantgerichte organisatie creëren?
  • Effectief communiceren?
  • Uw bedrijf risicobestendig maken?
  • Calamiteitenplan opstellen?
  • Inspelen op marktwijzigingen?
  • Interne efficiency verbeteren?
  • Duurzame organisatie creëren?
  • Internationaal bereikbaar zijn?


Advies
Bent u geïnteresseerd in deze dienst?Bel dan gratis 0800-PAYEASY voor een vrijblijvend gesprek.
U kunt al uw vragen bij ons kwijt. Onze medewerkers staan voor u klaar met een advies op maat.


 
Totaalleverancier van telefonie-oplossingen
  Home CallDirect! CallRoute! VoIP WEB Development
  Over ons CallEasy! CallBasic! Service nummers Aanvraagformulier
  Tarieven CallPBX! Nummercheck IVR Contact       Links
PayEasy Internet Solutions BV.