0800
  085
  088
  0900
  ALS
  IN
  IVR
  VOIP

16 Mei 2017
09 Juni 2016
24 Maart 2016
16 December 2015
23 September 2015
24 April 2015
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
 
Volg ons op:   PayEasy.nl in FACEBOOK  PayEasy.nl in TWITTER    Partners F.A.Q. Glossary LinksMijn.PayEasy.nl
PayEasy Internet Solutions BV
 
 DIENSTEN
 
 
 
 
 
ONZE EXPERTISE:

Flexibele telefonie | Nummer kiezen | 0800 aanvragen | CallPBX! | Hosted VoIP | Cloudbellen | IVR | 088-bedrijfsnummers | Bel en Win | Zorg | Gratis | 085 aanvragen | Uw kantoor thuis | Teleconference | Reisbranche | Internet telefonie | Kosten besparing | 0900 aanvragen | Bereikbaarheid | Kosten 0800-nummer | Kosten | 088 aanvragen | Postcode Routering | Cloudtelefonie | Netnummer routering | Service nummers | CallEasy! | 090x-nummers | Interactief Voice Response | Keuze Menu | Huisarts spoedlijn | Naambellen | VoIP | Call Me Now | Bellen via de Cloud | CallDirect! | Nummercheck | CallBasic! | ZakelijkeNummers | Broadcasting | Fax2Email | Telefoon centrale | PayEasy | Service Nummers | Telecomprovider | Spoedlijn huisarts | CallRoute! | Tijd en Datum | Telefoon |

 

Interactive Voice Responce (IVR)

 

Keuzemenu


Om uw bellers sneller van dienst te kunnen zijn, kunt u gebruik maken van een keuzemenu. Na het maken van de juiste keuze (toets 0-9) kan de beller namelijk direct met de juiste afdeling of medewerker worden doorverbonden.

Rechtstreeks contact


Met een keuzemenu stelt u de beller in staat om zelf te bepalen met welke afdeling of persoon hij of zij wordt doorverbonden. Hierdoor hoeft de beller niet meerdere keren zijn vraag te stellen en u ontlast u uw werknemers met onnodig doorverbinden


Professionele uitstraling


Een keuzemenu geeft een organisatie uw professionele en servicegerichte uitstraling. U bepaalt zelf hoe de gesprekken worden aangenomen en door wie ze worden afgehandeld. Wij adviseren u graag over de mogelijkheden.
 

Zakelijke behoefte


PayEasy Telecom denkt met u mee, helpt u verder bij het optimaal invullen van uw zakelijke behoefte en vraagstukken.
 
  • Klantgerichte organisatie creëren?
  • Effectief communiceren?
  • Uw bedrijf risicobestendig maken?
  • Calamiteitenplan opstellen?
  • Inspelen op marktwijzigingen?
  • Interne efficiency verbeteren?
  • Duurzame organisatie creëren?
  • Internationaal bereikbaar zijn?


Advies
Bent u geïnteresseerd in deze dienst?Bel dan gratis 0800-PAYEASY voor een vrijblijvend gesprek.
U kunt al uw vragen bij ons kwijt. Onze medewerkers staan voor u klaar met een advies op maat.


 
Totaalleverancier van telefonie-oplossingen
  Home CallDirect! CallRoute! VoIP WEB Development
  Over ons CallEasy! CallBasic! Service nummers Aanvraagformulier
  Tarieven CallPBX! Nummercheck IVR Contact       Links
PayEasy Internet Solutions BV.