0800
  085
  088
  0900
  ALS
  IN
  IVR
  VOIP

16 Mei 2017
09 Juni 2016
24 Maart 2016
16 December 2015
23 September 2015
24 April 2015
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
 
Volg ons op:   PayEasy.nl in FACEBOOK  PayEasy.nl in TWITTER    Partners F.A.Q. Glossary LinksMijn.PayEasy.nl
PayEasy Internet Solutions BV
 
 DIENSTEN
 
 
 
 
 
ONZE EXPERTISE:

Spoedlijn huisarts | Flexibele telefonie | Fax2Email | Kosten | Huisarts spoedlijn | Bel en Win | CallRoute! | CallEasy! | Keuze Menu | 085 aanvragen | 0900 aanvragen | Telefoon centrale | 0800 aanvragen | Kosten besparing | CallBasic! | 088-bedrijfsnummers | Bellen via de Cloud | IVR | Cloudtelefonie | Telecomprovider | Nummer kiezen | CallDirect! | Bereikbaarheid | ZakelijkeNummers | 088 aanvragen | Service nummers | Telefoon | Hosted VoIP | Tijd en Datum | Service Nummers | 090x-nummers | PayEasy | VoIP | Postcode Routering | Uw kantoor thuis | Gratis | Nummercheck | Netnummer routering | Broadcasting | Naambellen | Call Me Now | Cloudbellen | Interactief Voice Response | Internet telefonie | Zorg | Kosten 0800-nummer | CallPBX! | Teleconference | Reisbranche |

 

Interactive Voice Responce (IVR)

 

Postcode routering


Door bellers te vragen om de eerste 4 cijfers van hun postcode in te voeren,
kunt u uw inkomende gesprekken automatisch verdelen over uw kantoren of vestigingen, verantwoordelijk voor de verschillende regio"s.

Uw medewerkers én klanten worden ontlast met nodeloos doorverbinden en wachten.
 

Landelijk bereikbaar onder één nummer


Uw organisatie is door heel Nederland bereikbaar onder hetzelfde 088-, 0800- of 0900-nummer. In uw landelijke reclame uitingen hoeft niet alle telefoonnummers van uw vestigingen te vermelden. Eén nummer wordt beter onthouden waarmee u duidelijkheid schept voor uw klanten en uw omgeving.

 

Geografische spreiding


De Postcode routering zorgt ervoor dat bellers vanuit het 078 postcode gebied (Dordrect en omstreken) rechtstreeks worden doorverbonden met de persoon of vestiging die verantwoordelijk is voor deze regio.

Dit biedt u de mogelijkheid om: 
 
  • Een (automatische) doorschakeling naar de dichtstbijzijnde vestiging
  • Openingstijden en vermeldingen: zelf de openingstijden van uw servicenummer bepalen en buitenkantoortijden meldingen inschakelen.
  • Wachtrij: als de telefoniste van de desbetreffende vestiging in gesprek is, wordt de beller in de “met muziek” gezet.
  • Wachtrij status: vermelding van het aantal personen die voor u in de wachtrij staan.
  • Veranderen van eindbestemming: het telefoonnummer waarop uw (service)nummer uitkomt kunt u eenvoudig en direct wijzigen.
  • Inzage in verschillende rapportages: aantal gesprekken, gespreksduur, aantal beantwoorde en onbeantwoorde gesprekken en aantal gemiste gesprekken inclusief reden



Advies
Bent u geïnteresseerd in deze dienst?Bel dan gratis 0800-PAYEASY voor een vrijblijvend gesprek.
U kunt al uw vragen bij ons kwijt. Onze medewerkers staan voor u klaar met een advies op maat.
Totaalleverancier van telefonie-oplossingen
  Home CallDirect! CallRoute! VoIP WEB Development
  Over ons CallEasy! CallBasic! Service nummers Aanvraagformulier
  Tarieven CallPBX! Nummercheck IVR Contact       Links
PayEasy Internet Solutions BV.