ACD
  ALS
  CLI
  Fax
  IN
  NT
  Voice mail
  VOIP

16 Mei 2017
09 Juni 2016
24 Maart 2016
16 December 2015
23 September 2015
24 April 2015
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
 
Volg ons op:   PayEasy.nl in FACEBOOK  PayEasy.nl in TWITTER    Partners F.A.Q. Glossary LinksMijn.PayEasy.nl
PayEasy Internet Solutions BV
 
 MKB oplossingen
 
 Multinationals
 
ONZE EXPERTISE:

Teleconference | Naambellen | VoIP | IVR | Bereikbaarheid | Keuze Menu | Flexibele telefonie | Nummercheck | 090x-nummers | Telefoon centrale | Telefoon | Service nummers | CallBasic! | Uw kantoor thuis | Service Nummers | Spoedlijn huisarts | Call Me Now | Gratis | Huisarts spoedlijn | Cloudtelefonie | 088-bedrijfsnummers | Reisbranche | Broadcasting | Nummer kiezen | Interactief Voice Response | Fax2Email | 0800 aanvragen | Bel en Win | 088 aanvragen | Netnummer routering | Kosten besparing | 085 aanvragen | CallRoute! | ZakelijkeNummers | Hosted VoIP | Zorg | Tijd en Datum | Cloudbellen | Kosten | Postcode Routering | Telecomprovider | CallEasy! | Kosten 0800-nummer | CallDirect! | Internet telefonie | PayEasy | Bellen via de Cloud | 0900 aanvragen | CallPBX! |

 

Oplossingen

 

Consumenten markt

In organisaties met een groot aantal vestigingen of (web)winkels
kan het gebruik van onderling onverenigbare telefoon- of gegevenssystemen het echter erg lastig maken om klanten de vereiste persoonlijke aandacht te geven die hen tevreden stelt en die de omzetten opdrijft.
 
Als groeiende ondernemingen nieuwe producten introduceren of extra vestigingen openen, worden ze vaak geconfronteerd met het probleem dat telefoongesprekken bij de verkeerde persoon terechtkomen of voortijdig worden afgebroken, werknemers minder productief worden, de beheerskosten toenemen en de klanten ontevreden raken.

Verkoop aan consumenten staat of valt met de geboden service.

De oplossingen van PayEasy bieden geavanceerde gespreksfuncties waarmee retail- en serviceondernemingen soepeler en productiever kunnen draaien zonder hogere beheerskosten.
 
Onze oplossingen bieden een compleet inzicht in en gecentraliseerd beheer van uw telecommunicatie en helpen u zo uw klanten tevreden te stellen, uw bedrijfsprocessen en productiviteit te verbeteren en de informatie uit en over telefoongesprekken om te zetten in nuttige bedrijfsinformatie.

 

De diensten van PayEasy bieden geavanceerde functies, zoals:

  • Gespreksafhandel- en doorschakelfuncties waardoor de wachttijden en het aantal foute doorverbindingen afnemen en klanten sneller antwoord krijgen op hun vragen;
  • Mogelijkheid om verzoeken om standaardinformatie, zoals routebeschrijvingen en openingstijden, te automatiseren en wachtrijberichten op maat te maken voor de specifieke locaties, waardoor de productiviteit van uw personeel toeneemt omdat ze minder tijd kwijt zijn met het beantwoorden van binnenkomende gesprekken;
  • Gereedschap voor het nauwlettend bijhouden van informatie over bellers die u kunt gebruiken om bedrijfsplannen en marketingcampagnes op te stellen;
  • Mogelijkheid om de infrastructuur op verschillende locaties vanaf een extern punt te beheren, hetgeen de beheercomplexiteit en -kosten vermindert



Nadere informatie over PayEasy standaard diensten vindt u onder "Pakketten".

 

Neem vandaag nog contact met ons op
en ontdek wat de PayEasy oplossing voor uw organisatie kan betekenen.


 
 
 
Totaalleverancier van telefonie-oplossingen
  Home CallDirect! CallRoute! VoIP WEB Development
  Over ons CallEasy! CallBasic! Service nummers Aanvraagformulier
  Tarieven CallPBX! Nummercheck IVR Contact       Links
PayEasy Internet Solutions BV.