ACD
  ALS
  CLI
  Fax
  IN
  NT
  Voice mail
  VOIP

16 Mei 2017
09 Juni 2016
24 Maart 2016
16 December 2015
23 September 2015
24 April 2015
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
 
Volg ons op:   PayEasy.nl in FACEBOOK  PayEasy.nl in TWITTER    Partners F.A.Q. Glossary LinksMijn.PayEasy.nl
PayEasy Internet Solutions BV
 
 MKB oplossingen
 
 Multinationals
 
ONZE EXPERTISE:

0900 aanvragen | Kosten besparing | Tijd en Datum | VoIP | CallRoute! | CallBasic! | Keuze Menu | Interactief Voice Response | Spoedlijn huisarts | IVR | Netnummer routering | Postcode Routering | PayEasy | Nummercheck | Reisbranche | Telefoon centrale | 088-bedrijfsnummers | Flexibele telefonie | Nummer kiezen | Hosted VoIP | Telecomprovider | Service nummers | Gratis | ZakelijkeNummers | Teleconference | 088 aanvragen | Kosten | 0800 aanvragen | CallEasy! | Zorg | Fax2Email | Cloudbellen | CallPBX! | Telefoon | Naambellen | Bel en Win | CallDirect! | Huisarts spoedlijn | Kosten 0800-nummer | Bereikbaarheid | Broadcasting | 085 aanvragen | Uw kantoor thuis | Cloudtelefonie | Internet telefonie | Bellen via de Cloud | Service Nummers | Call Me Now | 090x-nummers |

 

Oplossingen

 

Financiële instellingen

De markt voor financiële dienstverlening wordt gekenmerkt door zware concurrentie.
Het beste product aanbieden is daarom niet altijd een garantie voor succes.

Om klanten te winnen en te behouden moeten banken, kredietinstellingen, accountants, administratie kantoren en hypotheekverstrekkers hun klanten constant snel, vriendelijke en persoonlijk van dienst zijn. 
Naarmate dergelijke dienstverleners groeien, worden ze steeds vaker geconfronteerd met het probleem dat het telefoonsysteem niet meegroeit waardoor ze veel geld moeten besteden aan oplossingen van derden om de verouderde telefoonsystemen weer wat op te lappen.
 
Zelfs met deze noodoplossingen blijft het voor de medewerkers lastig om de toenemende aantallen gesprekken af te handelen en raken klanten gefrustreerd omdat ze steeds langer in de wacht staan of steeds weer met een andere medewerker worden doorverbonden.
 
Onze oplossingen en diensten zijn een rendabel instrument waarmee u uw klanten optimaal van dienst kunt zijn en tegelijkertijd de productiviteit van uw medewerkers en uw omzet kunt verhogen.
 

De PayEasy oplossing omvat:

 
  • Een architectuur die onbeperkte voicemail capaciteit biedt en die het toevoegen van nieuwe lijnen - of zelfs extra vestigingen - gemakkelijk en relatief goedkoop maakt.
  • Geavanceerde volgfuncties die gesprekken op inzichtelijke wijze doorschakelen naar bepaalde vaste of mobiele telefoons of piepers, zodat uw medewerkers vrijwel constant in contact blijven met uw belangrijkste klanten.
  • Functies voor volledige mobiliteit waardoor uw medewerkers vanaf alle telefoons en locaties optimaal kunnen profiteren.
  • Routeringmogelijkheden die de mogelijkheid en flexibiliteit bieden om alle gesprekken persoonlijk te beantwoorden - zelfs tijdens piekperiodes - en uw VIP-klanten een voorkeursbehandeling te geven.

 

Neem vandaag nog contact met ons op
en ontdek wat de PayEasy oplossing voor uw onderneming kan betekenen.


 

 
Totaalleverancier van telefonie-oplossingen
  Home CallDirect! CallRoute! VoIP WEB Development
  Over ons CallEasy! CallBasic! Service nummers Aanvraagformulier
  Tarieven CallPBX! Nummercheck IVR Contact       Links
PayEasy Internet Solutions BV.