ACD
  ALS
  CLI
  Fax
  IN
  NT
  Voice mail
  VOIP

16 Mei 2017
09 Juni 2016
24 Maart 2016
16 December 2015
23 September 2015
24 April 2015
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
 
Volg ons op:   PayEasy.nl in FACEBOOK  PayEasy.nl in TWITTER    Partners F.A.Q. Glossary LinksMijn.PayEasy.nl
PayEasy Internet Solutions BV
 
 MKB oplossingen
 
 Multinationals
 
ONZE EXPERTISE:

Telecomprovider | CallEasy! | Bellen via de Cloud | Internet telefonie | Bereikbaarheid | Reisbranche | 088-bedrijfsnummers | Kosten | Nummer kiezen | PayEasy | Broadcasting | 0800 aanvragen | CallPBX! | Bel en Win | IVR | Flexibele telefonie | CallDirect! | 090x-nummers | Naambellen | Huisarts spoedlijn | Tijd en Datum | Uw kantoor thuis | 088 aanvragen | Postcode Routering | CallRoute! | 0900 aanvragen | Hosted VoIP | Kosten besparing | 085 aanvragen | Nummercheck | Service nummers | ZakelijkeNummers | Zorg | Cloudtelefonie | Gratis | Telefoon | Fax2Email | Keuze Menu | Service Nummers | Telefoon centrale | Interactief Voice Response | VoIP | Kosten 0800-nummer | Teleconference | CallBasic! | Call Me Now | Spoedlijn huisarts | Netnummer routering | Cloudbellen |

 

Oplossingen

 

Grafische industrie

De grafische bedrijfstak staat in het centrum bij het verspreiden van informatie.
 
De vrijheid van drukpers is niet voor niets heel belangrijk.
De markt verandert en dus veranderen de producten van de grafische branche en de manier waarop zij zaken doen.
Hoe snel en ingrijpend technische ontwikkelingen ook gaan of zijn, uiteindelijk zijn het mensen die het succes bepalen.

Een gedegen kennis van marketing en verkoop is in grafimedia ondernemingen onmisbaar. Snelle, efficiënte communicatie en bereikbaarheid zijn hierdoor essentieel in deze sector, waar een verscheidenheid aan informatie moet worden uitgewisseld tussen bijvoorbeeld de abonnees, adverteerders, redactie, toeleveranciers, het bestuur, etc..
 
Het is eveneens belangrijk om het personeel van de onderneming effectief te benutten en daardoor de overheadkosten te beperken c.q terug te dringen.
 
CallPBX!, het intelligente telefoonsysteem, is een gemakkelijk te configureren VoIP bedrijfstelefooncentrale die de interne / externe communicatie drastisch verbetert, de productiviteit verhoogt en u in staat stelt de kosten goed te verlagen.

 

De PayEasy oplossing kan o.a. :

 
  • 24 uur per dag, 7 dagen per week informatie verstrekken over bijvoorbeeld openingstijden en de voorwaarde waaraan men dient te voldoen om te adverteren of informatie verstrekken over wanneer ‘het magazine’ uit komt, etc..
  • Abonnees in de wacht houden, op volgorde van binnenkomst, op het moment dat er informatie verstrekt dient te worden over bijvoorbeeld bezorging. li>
  • Mobiele redactie medewerkers onderdeel laten worden van de telefonieoplossing op kantoor.
  • Medewerkers via een gemakkelijk te gebruiken interface op de desktop laten zien wie er aan de lijn is, opdat zij alert kunnen blijven op klanten die de meeste aandacht moeten krijgen.
 


Neem vandaag nog contact met ons op
en ontdek wat de PayEasy oplossing voor uw onderneming kan betekenen.



 
 
Totaalleverancier van telefonie-oplossingen
  Home CallDirect! CallRoute! VoIP WEB Development
  Over ons CallEasy! CallBasic! Service nummers Aanvraagformulier
  Tarieven CallPBX! Nummercheck IVR Contact       Links
PayEasy Internet Solutions BV.