ACD
  ALS
  CLI
  Fax
  IN
  NT
  Voice mail
  VOIP

16 Mei 2017
09 Juni 2016
24 Maart 2016
16 December 2015
23 September 2015
24 April 2015
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
 
Volg ons op:   PayEasy.nl in FACEBOOK  PayEasy.nl in TWITTER    Partners F.A.Q. Glossary LinksMijn.PayEasy.nl
PayEasy Internet Solutions BV
 
 MKB oplossingen
 
 Multinationals
 
ONZE EXPERTISE:

Nummercheck | Call Me Now | Interactief Voice Response | CallRoute! | Cloudbellen | Reisbranche | CallEasy! | Bellen via de Cloud | Teleconference | Fax2Email | 0800 aanvragen | ZakelijkeNummers | Hosted VoIP | Netnummer routering | Telecomprovider | Spoedlijn huisarts | 088 aanvragen | Naambellen | Bel en Win | PayEasy | Tijd en Datum | VoIP | CallBasic! | Telefoon centrale | 085 aanvragen | 0900 aanvragen | Nummer kiezen | Kosten | Zorg | 090x-nummers | Service nummers | Uw kantoor thuis | Bereikbaarheid | IVR | CallPBX! | Huisarts spoedlijn | Telefoon | Flexibele telefonie | Postcode Routering | Kosten besparing | Broadcasting | Service Nummers | CallDirect! | Keuze Menu | Gratis | Cloudtelefonie | Internet telefonie | Kosten 0800-nummer | 088-bedrijfsnummers |

 

Oplossingen

 

Horeca Hotel

Weet u hoe vaak potentiële klanten de bezettoon horen als ze naar uw restaurant bellen en het dus maar ergens anders proberen? De kans is groot dat klanten die de bezettoon horen of slecht worden geholpen aan de telefoon een ander restaurant zullen bellen om hun eten te laten bezorgen of hun volgende bedrijfsetentje te reserveren. Zonder dat u het beseft, kunt u zo heel wat omzet mislopen.

De meeste restaurants hebben nu nog geen enkele mogelijkheid om te meten in hoeverre dit ook voor hen opgaat. Wie groter wil worden, zal daarom ook de ondersteunende faciliteiten moeten verbeteren. Als u uw dienstverlening uitbreidt met afhaalmaaltijden of als u zich meer wilt toeleggen op buffetten en catering op locatie, wordt u steeds meer afhankelijk van uw telefoon.
 

De oplossing van PayEasy


PayEasy kan restaurants helpen die meer vestigingen hebben de telefonische service voor klanten aanzienlijk te verbeteren, ongeacht of de klant nu een tafel wil reserveren, een afhaalbestelling wil plaatsen, een opdracht wil plaatsen voor catering op het eigen bedrijf of gewoon de weg naar het restaurant vraagt.
 

De oplossingen van PayEasy bieden managers inzicht in hoe bellers behandeld worden, hoeveel mensen voortijdig ophangen, hoeveel klanten in de wacht staan en op welke momenten de meeste gesprekken binnenkomen, zodat ze de personeelsbezetting daarop kunnen afstemmen. En u kunt deze patronen in uw hele netwerk van restaurants volgen.

Het resultaat: meer tevreden klanten die naar uw restaurant bellen en een efficiëntere inzet van werknemers, die uiteindelijk meer inkomsten en winst voor uw restaurant oplevert.

Deze oplossing kan:
  • Nieuw inzicht geven in de productiviteit van het restaurant en de medewerkers en laten zien hoe effectief de dienstverlening aan klanten is;
  • De gespreksafhandeling afstemmen op de daadwerkelijke behoeften;
  • Zelfbedieningsopties mogelijk maken;
  • >Worden gekoppeld aan klantendatabases;
  • Doorverbinden naar andere doorkiesnummers of externe locaties;
  • Verzoeken om standaardinformatie zoals routebeschrijvingen en openingsuren automatiseren;
  • Aangepaste wachtmeldingen per restaurant of voor de hele keten maken;
  • Apparatuur- en bedrijfskosten verlagen.
 

Neem vandaag nog contact met ons op
en ontdek wat de oplossingen van PayEasy voor uw onderneming kunnen betekenen.


 
 
Totaalleverancier van telefonie-oplossingen
  Home CallDirect! CallRoute! VoIP WEB Development
  Over ons CallEasy! CallBasic! Service nummers Aanvraagformulier
  Tarieven CallPBX! Nummercheck IVR Contact       Links
PayEasy Internet Solutions BV.