ACD
  ALS
  CLI
  Fax
  IN
  NT
  Voice mail
  VOIP

16 Mei 2017
09 Juni 2016
24 Maart 2016
16 December 2015
23 September 2015
24 April 2015
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
 
Volg ons op:   PayEasy.nl in FACEBOOK  PayEasy.nl in TWITTER    Partners F.A.Q. Glossary LinksMijn.PayEasy.nl
PayEasy Internet Solutions BV
 
 MKB oplossingen
 
 Multinationals
 
ONZE EXPERTISE:

Tijd en Datum | Gratis | Telefoon | 0800 aanvragen | Flexibele telefonie | Teleconference | 0900 aanvragen | Cloudbellen | 088 aanvragen | PayEasy | Interactief Voice Response | ZakelijkeNummers | CallPBX! | Uw kantoor thuis | Keuze Menu | CallEasy! | CallDirect! | Kosten | Hosted VoIP | Kosten 0800-nummer | CallBasic! | Fax2Email | Nummercheck | Telefoon centrale | Broadcasting | Internet telefonie | IVR | 085 aanvragen | Service Nummers | Cloudtelefonie | Huisarts spoedlijn | Bel en Win | 090x-nummers | Bellen via de Cloud | Spoedlijn huisarts | VoIP | Postcode Routering | 088-bedrijfsnummers | Kosten besparing | Reisbranche | CallRoute! | Netnummer routering | Naambellen | Call Me Now | Zorg | Telecomprovider | Service nummers | Nummer kiezen | Bereikbaarheid |

 

Oplossingen

 

Woningbouwverenigingen

 

 
Een woningcorporatie of een woningbouwvereniging dient
een breed pakket woondiensten aan te bieden
aan een brede doelgroep.
Ook wil zij in veel gevallen een bijdrage leveren aan de leefbaarheid van haar omgeving. 
Zij heeft wellicht een maatschappelijke verantwoordelijkheid die breder is dan alleen het verhuren, onderhouden en of het verkopen van woningen.


Snelle, efficiënte communicatie en bereikbaarheid zijn hierdoor essentieel in deze sector waar een verscheidenheid aan informatie moet worden uitgewisseld tussen bijvoorbeeld de huurders, zakelijke relaties, de lokale overheid, intermediairs, toeleveranciers, het bestuur, etc..
Het is eveneens belangrijk om het personeel van de vereniging of coöperatie effectief te benutten en daardoor de overheadkosten te beperken c.q. terug te dringen. De eindklant dient correct en doeltreffend geïnformeerd te worden op het moment dat deze belt of gebeld wordt.

 

De PayEasy oplossing

CallPBX! een intelligent telefoonsysteem, is een gemakkelijk te configureren VoIP / PC-PBX / Communicatie server die de interne / externe communicatie drastisch verbetert, de productiviteit verhoogt en die de woningbouwverenigingen / corporaties in staat stellen de KOSTEN goed te verlagen.
 
CallPBX! combineert de kracht van een desktop computer met de meest geavanceerde IP communicatietechnologie van dit moment: een server gedraagt zich als bedrijfstelefooncentrale en wordt softwarematig voorzien van onder andere Voice Mail, Keuzemenu, Automatische Receptioniste (doorschakeldiensten), gespreksregistratie (voice logging), kostenregistratie, ACD (wachtrijen), intelligent gespreksbeheer, screen-pop, mogelijkheid tot CRM integratie, etc.. CallPBX! omvat eigenlijk alle toepassingen die bij een traditionele telefooncentrale als randapparatuur aangekocht moeten worden!
 

De PayEasy oplossing kan:

 
  • 24 uur per dag, 7 dagen per week informatie verstrekken over bijvoorbeeld openingstijden en de voorwaarde waaraan men dient te voldoen om voor huursubsidie in aanmerking te komen.
  • Huurders in de wachthouden, op volgorde van binnenkomst, op het moment dat de wijkopzichters spreekuur houden.
  • Doorverbinden naar het juiste bedrijf dat reparaties uitvoert, waarbij de controle over het gesprek ( denk aan; binnen hoeveel belsignalen werd er opgenomen, wat was de spreektijd, wat te doen bij geen gehoor ) in handen is van de vereniging of corporatie.
  • Mobile telefoniegebruikers onderdeel laten worden van de telefonieoplossing op kantoor.
  • Medewerkers via een eventueel te gebruiken interface op de desktop laten zien wie er aan de lijn is, opdat zij alert kunnen blijven op klanten die de meeste aandacht moeten krijgen.
  • Mogelijk geïntegreerd worden met het in gebruik zijnde CRM pakket, opdat de klantenkaart van de beller opent op het moment dat het gesprek beantwoordt wordt. Uitbellen via het CRM pakket is eventueel ook mogelijk.
  • Gesprekken opnemen met één druk op de knop of automatisch wanneer een huurder beloofd haar rekeningen te voldoen of wanneer de medewerker onheus bejegend wordt.


Nadere product informatie vindt u onder Producten.

 
 

Neem vandaag nog contact met ons op
en ontdek wat de PayEasy oplossing voor uw praktijk kan betekenen.




 
 
Totaalleverancier van telefonie-oplossingen
  Home CallDirect! CallRoute! VoIP WEB Development
  Over ons CallEasy! CallBasic! Service nummers Aanvraagformulier
  Tarieven CallPBX! Nummercheck IVR Contact       Links
PayEasy Internet Solutions BV.