ACD
  ALS
  CLI
  Fax
  IN
  NT
  Voice mail
  VOIP

16 Mei 2017
09 Juni 2016
24 Maart 2016
16 December 2015
23 September 2015
24 April 2015
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
 
Volg ons op:   PayEasy.nl in FACEBOOK  PayEasy.nl in TWITTER    Partners F.A.Q. Glossary LinksMijn.PayEasy.nl
PayEasy Internet Solutions BV
 
 MKB oplossingen
 
 Multinationals
 
ONZE EXPERTISE:

Uw kantoor thuis | Internet telefonie | Fax2Email | Naambellen | 088-bedrijfsnummers | Cloudtelefonie | Telefoon centrale | Kosten besparing | Keuze Menu | CallPBX! | Kosten 0800-nummer | 090x-nummers | 0900 aanvragen | Reisbranche | Interactief Voice Response | Teleconference | Hosted VoIP | Netnummer routering | Spoedlijn huisarts | CallDirect! | IVR | Service nummers | PayEasy | Broadcasting | Call Me Now | Cloudbellen | CallEasy! | Bel en Win | Nummer kiezen | ZakelijkeNummers | CallRoute! | Telecomprovider | Gratis | Huisarts spoedlijn | Zorg | Nummercheck | 0800 aanvragen | Tijd en Datum | 085 aanvragen | Bereikbaarheid | Telefoon | Service Nummers | 088 aanvragen | Kosten | CallBasic! | Postcode Routering | VoIP | Bellen via de Cloud | Flexibele telefonie |

 

Oplossingen

 

ICT wereld

 
Een hightech bedrijf kan niet zonder goede communicatie. Vanaf het eerste verkoopcontact tot aan de klantenservice en de technische ondersteuning, elk telefoontje van klanten is belangrijk voor uw bedrijf: uw telefoonsysteem kan het verschil uitmaken tussen succes en mislukking.
 
Nu de concurrentie slechts een muisklik verwijderd is, moet u ervoor zorgen dat bellers snel, accuraat en op gepersonaliseerde wijze worden geholpen, zodat ze direct de juiste persoon bereiken met een minimale inspanning.

PayEasy Telecom Solutions, heeft een reputatie verworven door technologiebedrijven te helpen hun efficiency te maximaliseren, hun bedrijfsprocessen te stroomlijnen en zo de klanttevredenheid te bevorderen.
  

De oplossing van PayEasy


Met de PayEasy oplossingen kunnen softwareleveranciers de wachttijd voor klanten minimaliseren, de bezetting van de technische ondersteuningsafdeling optimaliseren en de overheadkosten verminderen. Onze diensten geven een vriendelijke belervaring voor uw klanten en geeft uw werknemers de beschikking over de allerbeste middelen voor gespreksafhandeling die momenteel verkrijgbaar zijn. Bovendien zijn onze oplossingen gemakkelijk en zonder al te veel training te integreren in uw bestaande computeromgeving. Uw totale organisatie kan direct, zonder gecompliceerde installatie-inspanningen, de vruchten plukken van dit rendabele, gemakkelijk te beheren pakket.
 

Deze oplossing kan:

 
  • Net zo gemakkelijk beheerd worden als uw netwerk;
  • Al het telefonieverkeer inzichtelijk maken;
  • De verkoop- en ondersteuningsteams telefoon technisch op het juiste niveau bereikbaar maken;
  • Werknemers op externe locaties onderdeel laten zijn van uw eigen telefonieoplossing;
  • Geïntegreerd worden met uw helpdesk pakket;
  • Berichten in één systeem onderbrengen; 
  • Geïntegreerd worden met uw CRM pakket;


Investering van vandaag beschermen en toekomstige flexibiliteit zeker stellen dankzij open systeemarchitectuur

 

Neem vandaag nog contact met ons op
en ontdek wat de oplossingen van PayEasy voor uw onderneming kunnen betekenen.


 

 
Totaalleverancier van telefonie-oplossingen
  Home CallDirect! CallRoute! VoIP WEB Development
  Over ons CallEasy! CallBasic! Service nummers Aanvraagformulier
  Tarieven CallPBX! Nummercheck IVR Contact       Links
PayEasy Internet Solutions BV.