Steeds meer bedrijven stappen over op Bellen via de Cloud, de reden is vaak dat het flexibel is, kostenbesparend en meer mogelijkheden biedt dan een gemiddelde telefooncentrale.
Een groot voordeel voor bellen via de Cloud is de flexibiliteit, de telefonie groeit mee met uw organisatie, groeit uw organisatie dan kunt u makkelijk uitbreiden.
U hoeft geen dure telefooncentrale aan te schaffen die na een aantal jaar al snel verouderd is of niet mee kan groeien met uw bedrijf. Uw telefooncentrale bevind zich vanaf nu in de Cloud.
Voor elk bedrijf is bellen via de Cloud interessant of u nu een zzp’er bent of een bedrijf hebt met meerdere werknemers.
U krijgt de beschikking over een telefooncentrale in de Cloud met veel handige functies.
Met de online beheertool kunt u de telefoonnummers makkelijk doorschakelen naar uw mobiel zo bent u altijd overal bereikbaar voor uw klant.
Wilt u net dat beetje extra bij uw online telefooncentrale zoals; keuzemenu’s, gespreksopname, kalenderfunctie etc. het is allemaal mogelijk!
Bellen via de Cloud levert een kostenbesparing op voor uw organisatie
Thuiswerkers kunnen gewoon bereikbaar zijn alsof ze op kantoor zitten. U schakelt het nummer via de online beheertool door naar een mobiel nummer of u neemt het toestel mee naar huis zodat u kan bellen en gebeld worden. Als u vaak in het buitenland bent is het ook mogelijk om het toestel mee te nemen, u betaald dan dezelfde tarieven als u gewend bent in Nederland, door bellen via de Cloud maakt het geen verschil waar het toestel zich bevindt.
Om succesvol te kunnen bellen is het van belang dat er een goede kwaliteit internet verbinding aanwezig is. Daarnaast heeft u een VoIP telefoon nodig, deze zien er hetzelfde uit als normale telefoons het verschil zit echter in de aansluiting die wordt gebruikt.
De aansluiting zorgt ervoor dat de telefoon direct kan worden aangesloten op het internet.