Call Distribution
Een ACD (Atomatic Call Distribution) dienst zorgt voor een snelle en intelligente verdeling van de inkomende gesprekken over de beschikbare medewerkers. U bepaalt [...]
Een ACD (Atomatic Call Distribution) dienst zorgt voor een snelle en intelligente verdeling van de inkomende gesprekken over de beschikbare medewerkers.
U bepaalt zelf de selectiecriteria als spreektaal, kennis, locatie (benodigde apparatuur), kosten en werkdruk van medewerkers.
Snel en effectief
Met Automatic Call Distribution (ACD) worden bellers sneller en effectiever met de juiste medewerker doorverbonden. De specifieke vraag van de beller wordt vooraf gecategoriseerd zodat direct de juiste beschikbare medewerker gevonden kan worden.
Real-time monitoring
De ACD criteria worden realtime opgehaald al dan niet via integraties met externe systemen. Bovendien beschikt u over real-time tools om de wachtrij en het aantal beschikbare medewerkers te monitoren.
Aan de hand van het telefoonnummer van de beller kunt u automatisch uw inkomende gesprekken verdelen over uw kantoren of vestigingen, verantwoordelijk voor de verschillende netnummergebieden. Uw medewerkers én klanten worden ontlast met nodeloos doorverbinden en wachten.
Landelijk bereikbaar onder één nummer
Uw organisatie is door heel Nederland bereikbaar onder hetzelfde 088-, 0800- of 0900-nummer.
In uw landelijke reclame uitingen hoeft niet alle telefoonnummers van uw vestigingen te vermelden. Eén nummer wordt beter onthouden waarmee u duidelijkheid schept voor uw klanten en uw omgeving.
Geografische spreiding
Netnummer routering zorgt ervoor dat bellers vanuit het 010 netnummer gebied (Rotterdam en omstreken) rechtstreeks worden doorverbonden met de persoon of vestiging die verantwoordelijk is voor deze regio.
Call-Me-Now is een web applicatie die er voor zorgt dat bezoekers van uw website laagdrempelig met uw bedrijf in contact komen. De bezoeker vult zijn/haar telefoonnummer in en wordt direct gebeld en gratis doorverbonden met een medewerker van uw bedrijf
Snel en effectief
Een Call-Me-Now op uw website werkt snel en effectief. De website bezoeker vult zijn/haar telefoonnummer in en wordt direct gebeld en doorverbonden met uw bedrijf. Uw medewerkers krijgen de website bezoeker direct aan de lijn om vragen te beantwoorden.
Professionele uitstraling
Een Call-Me-Now button op uw website geeft uw organisatie een professionele en servicegerichte en uitstraling. U bepaalt zelf hoe de gesprekken worden aangenomen en door wie ze worden afgehandeld.
Stimuleert verkoop
Persoonlijk en realtime contact stimuleert de verkoop. Daarom wordt Call Me Now niet alleen ingezet als middel om van een bezoekende klant een bellende klant te maken, maar ook in de aanschafprocedure van webwinkels. Hierdoor nemen verkopen toe: twijfelende klanten krijgen vertrouwen bij telefonisch contact
Met 088- / 085-bedrijfsnummers geeft u uw bedrijf een professionele uitstraling.
De 085-reeks is net als de 088-reeks een nomadische, niet geografisch gebonden nummerreeks.
Het grote verschil
is dat 085-nummers wel enkelvoudig en dus per nummer porteerbaar (= overzetting van de ene telecompartij naar een andere) zijn.
Wij hebben met de ACM overlegd over het gebruik van 085-nummers (welke als VOIP/Elektronische communicatie diensten reeks ontworpen is) voor kleinere ondernemingen, en de ACM heeft aangegeven dat het te verkiezen is dat de kleinere ondernemingen deze reeks gebruiken in plaats van de 088-reeks.
Een 085-nummer hoeft u niet bij de ACM aan te vragen maar kunt u direct bij uw Telecomleverancier aanvragen.
De meeste zullen inmiddels een reeks van de ACM toegewezen hebben gekregen. (Dit gaat in reeksen van bv. 10.000 nummers). U krijgt hieruit een nummer (wij reserveren altijd een blokje van 10 nummers per onderneming, met het oog op evt. groei) welke u altijd, ongeacht de leverancier kunt behouden/mee kunt nemen.
Internationaal bereikbaar
085 bedrijfsnummers zijn nationaal en internationaal aankiesbaar en kunnen per nummer in binnen- of buitenland worden doorgeschakeld.
Bellers naar 085 nummers krijgen geen tariefmelding te horen en betalen een mix van 62% lokaal tarief en 38% interlokaal tarief, zoals vastgesteld door de ACM.
Professionele uitstraling
Bedrijven met meerdere vestigingen kunnen dankzij deze nummerreeks hetzelfde netnummer (085) gebruiken voor alle vestigingen.
Grote bedrijven met een wirwar aan lokale nummers kunnen in één keer schoon schip maken met een nieuw 085 nummerplan.
Buiten kantooruren en in het weekend kunt u automatisch uw openingstijden laten afspelen, uw gesprekken naar een mobiel doorschakelen of bellers een voicemail berichten laten inspreken.
"Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van ..."
De voicemails worden realtime naar uw mailbox verzonden.
Informatievoorziening
Een goede informatievoorziening is voor elk bedrijf van vitaal belang. Door de globalisering, maar ook door het gebruik van Internet, is het belangrijk om ook uw informatievoorziening te vergroten naar 24 uur per dag en 7 dagen per week. Kantooruren routering biedt hierbij uitkomst.
Klantgerichte service
Met een effectieve informatievoorziening haalt u meer rendement uit uw verkoopinspanningen. Door uw informatievoorziening telefonisch te waarborgen, schept u duidelijkheid voor uw klanten en uw omgeving.
Om uw bellers sneller van dienst te kunnen zijn, kunt u gebruik maken van een keuzemenu.
Na het maken van de juiste keuze (toets 0-9) kan de beller namelijk direct met de juiste afdeling of medewerker worden doorverbonden.
Rechtstreeks contact
Met een keuzemenu stelt u de beller in staat om zelf te bepalen met welke afdeling of persoon hij of zij wordt doorverbonden. Hierdoor hoeft de beller niet meerdere keren zijn vraag te stellen en u ontlast u uw werknemers met onnodig doorverbinden.
Professionele uitstraling
Een keuzemenu geeft een organisatie uw professionele en servicegerichte uitstraling. U bepaalt zelf hoe de gesprekken worden aangenomen en door wie ze worden afgehandeld. Wij adviseren u graag over de mogelijkheden.
Met behulp van de routering aanpassing kunt u zelfstandig via Internet of via de telefoon het eindbestemming nummer - waarop u de inkomende gesprekken op uw servicenummer ontvangt - inzien en/of wijzigen (realtime).
Realtime scheduler
In het routing menu kunt u agenda"s samenstellen waarin u de vaste data en tijden per eindbestemming nummer invoert, met bijvoorbeeld uitzonderingen zoals zon- en feestdagen.
Voor ieder inkomend gesprek wordt de routing gegevens geraadpleegd en naar het juiste eindbestemmingnummer doorverbonden
Altijd bereikbaar
Met ons routing menu is uw bereikbaarheid gewaarborgd en schept u duidelijkheid naar uw klanten en omgeving. Via het internet kunt u realtime uw gesprekstatistieken inzien.
Door bellers te vragen om de eerste 4 cijfers van hun postcode in te voeren, kunt u uw inkomende gesprekken automatisch verdelen over uw kantoren of vestigingen, verantwoordelijk voor de verschillende regio"s. Uw medewerkers én klanten worden ontlast met nodeloos doorverbinden en wachten.
Landelijk bereikbaar onder één nummer
Uw organisatie is door heel Nederland bereikbaar onder hetzelfde 088-, 0800- of 0900-nummer. In uw landelijke reclame uitingen hoeft niet alle telefoonnummers van uw vestigingen te vermelden. Eén nummer wordt beter onthouden waarmee u duidelijkheid schept voor uw klanten en uw omgeving.
Geografische spreiding
Postcode routering zorgt ervoor dat bellers vanuit het 020 postcode gebied (Amsterdam en omstreken) rechtstreeks worden doorverbonden met de persoon of vestiging die verantwoordelijk is voor deze regio.
De welkomstboodschap is de vooraankondiging die uw klanten te horen krijgen als zij via uw telefoonnummer (service nummer) contact met uw organisatie opnemen.
"Welkom bij Ons Bedrijf..........".
Voor het zelf inspreken van uw welkomsttekst ontvangt u van PayEasy een speciaal telefoonnummer waarmee u uw welkomsttekst kosteloos kunt inspreken. U kunt tegen meerkosten een ingesproken welkomsttekst bij ons bestellen en laten inspreken.
Imago van uw bedrijf
Met een welkomstboodschap op maat kunt u het imago van uw bedrijf aanzienlijk versterken. Immers alle bellers krijgen deze boodschap te horen.
U kunt ook overwegen om muziek e/o geluidsfragmenten in uw welkomstboodschap te gebruiken.
Voicemail op uw servicenummer is vergelijkbaar met voicemail op uw mobiele telefoon, maar dan met een professioneel ingesproken meldtekst.
U kunt uw voicemailberichten via email ontvangen.
Uw opgeslagen berichten worden voor u bewaard en/of kunt u downloaden
(zie CallRoute! en CallDirect!).
Voice-to-Email
Met Voice-to-Email kunt u uw voicemail berichten automatisch laten doorzetten naar uw eigen emailadres. U ontvangt de voicemails als Mp3- of Wav-bestand in de bijlage van uw email.
U kunt uw voicemail berichten op uw computer archiveren en afluisteren met een willekeurige media speler.
Interne taakverdeling
De Voicemail service kan uitermate geschikt zijn als medium voor taakverdeling.
De ontvangen voicemail berichten kunnen centraal worden ontvangen, waarna de opvolging kan worden toegewezen aan medewerkers.
Met Bel & Contact kunnen bellers met elkaar in contact komen.
Als beller kun je een eigen contactadvertentie inspreken, of je kunt luisteren naar advertenties van andere bellers.
Je kunt direct telefonisch kennismaken of een voicebericht voor iemand achterlaten.
Contact carrousel
De contactadvertenties worden in de carrousel in willekeurige volgorde afgespeeld. Met de telefoontoetsen kan een beller op een advertentie reageren, direct telefonisch kennismaken, de volgende- of vorige advertentie afluisteren.
Een 0900 Carrousel wordt gebruikt door consultants zoals juristen, huisartsen en accountants, maar ook door paragnosten, relatie- en contactadvertentielijnen.
U bepaalt zelf het gesprekstarief voor de beller en ontvangt de opbrengsten (per minuut of gesprek) voor de geleverde diensten.
Korte presentaties
De bellers luisteren in de carrousel naar korte presentaties of introducties van diensten of medewerkers en kunnen zelf kiezen met welke dienst of medewerker ze doorverbonden willen worden.
Met de telefoontoetsen kan een beller de volgende- of vorige presentatie in de carrousel afluisteren.
Realtime statistieken
De medewerkers die de gesprekken aannemen kunnen zichzelf via internet of telefoon aan- of afmelden in de carrousel.
Voor iedere medewerker worden er realtime statistieken bijgehouden.
Met gepreks opname (Voice Recording) kunt u uw telefoongesprekken opnemen, archiveren en later terugluisteren.
Voice Recording wordt vaak gebruikt in call center omgevingen als controle middel of om de kwaliteit en klantvriendelijkheid van medewerkers te verbeteren.
U kunt uw gesprekopnames op uw computer archiveren en afluisteren met een willekeurige audio speler
Mondelinge afspraken
Bij verkoopgerelateerde telefoongesprekken wordt gespreks opname veelal gebruikt om een mondeling akkoord juridisch kracht bij te zetten.
Mits de beller vooraf op de hoogte is gesteld is dit een rechtsgeldige methode.
De telefoon is uitermate geschikt als enquête medium. Zo kunt u bijv. eenvoudig de behoefte en tevredenheid van uw klanten onderzoeken. Met de telefoontoetsen en vrije spraak kunnen alle mogelijke antwoorden en vragen worden opgenomen en geregistreerd.
Uitbel enquêtes
U kunt klanten uitnodigen een gratis nummer te bellen en bijv. als tegenprestatie een relatiegeschenk verloten. Ons systeem kan uw klanten ook automatisch opbellen. Wanneer het tijdstip niet schikt, kan een klant dit eenvoudig aangeven. Ons systeem belt dan op het gewenste tijdstip terug.
Realtime response
Bekijk realtime de response, analyseer de tussentijdse rapportages en verzamel de telefoonnummers van deelnemers voor marketingdoeleinden en/of vervolgacties.
Flexibele telefonie
Een groot voordeel voor bellen via de Cloud is de flexibiliteit, de telefonie groeit mee met uw organisatie, groeit uw organisatie dan kunt u makkelijk uitbreiden.
U hoeft geen dure telefooncentrale aan te schaffen die na een aantal jaar al snel verouderd is of niet mee kan groeien met uw bedrijf. Uw telefooncentrale bevind zich vanaf nu in de Cloud.
Voor elk bedrijf is bellen via de Cloud interessant of u nu een zzp’er bent of een bedrijf hebt met meerdere werknemers.
U krijgt de beschikking over een telefooncentrale in de Cloud met veel handige functies.
Met de online beheertool kunt u de telefoonnummers makkelijk doorschakelen naar uw mobiel zo bent u altijd overal bereikbaar voor uw klant.
Wilt u net dat beetje extra bij uw online telefooncentrale zoals; keuzemenu’s, gespreksopname, kalenderfunctie etc. het is allemaal mogelijk!
Bellen naar een 0800 nummer is gratis voor de beller (zowel vast als mobiel).
U betaalt als nummerhouder zelf de gesprekskosten, waarbij een opslag geldt voor mobiele- en telefooncelgesprekken. De gesprekskosten worden maandelijks voor u gespecificeerd op een overzichtelijke factuur.
Laagdrempelig
Omdat de bellers naar uw 0800 nummer geen gesprekskosten betalen, zullen klanten uw organisatie eerder bellen. Een 0800 nummer werkt uitermate drempelverlagend. De 0800 nummers worden dan ook vaak gebruikt als ingang voor de verkoopafdeling, met als doel zo meer opdrachten aan te kunnen nemen.
Klantvriendelijke uitstraling
Met een 0800 nummer krijgt uw organisatie een klantvriendelijke en servicegerichte uitstraling. U bepaalt zelf hoe de gesprekken worden aangenomen en door wie ze worden afgehandeld. Wij adviseren u graag over de mogelijkheden.
Met een Informatielijn kunt u uw klanten 24 uur per dag en 7 dagen per week op een eenduidige manier voorzien van de meest actuele product- of dienst informatie. Indien gewenst kunt u de gesprekken naar uw medewerkers laten doorschakelen.
Altijd bereikbaar
Goede informatie voorziening is voor elk bedrijf van vitaal belang. Tijdens campagnes of calamiteiten worden bedrijven vaak overstelpt door telefonisch piekverkeer. Met een Informatielijn blijft u bereikbaar, juist op momenten dat het er op aan komt.
Inspelen op actualiteiten
Met een Informatielijn kunt u bellers informeren middels vooraf ingesproken meldteksten al dan niet gecombineerd met actuele meldteksten. U kunt de actuele meldteksten zelf via de telefoon inspreken en direct activeren.
Met Bel & Win kunt u uw product of dienst op een ludieke wijze promoten.
Publiceer uw prijsvraag via kranten, bladen, radio of televisie.
Bekijk realtime de response en verzamel de telefoonnummers van deelnemers voor marketingdoeleinden en vervolgacties.
Eenvoudig Bel & Win actie opzetten
Activeer in enkele minuten uw actie via onze web interface:
Bewezen technologie
PayEasy Telecom handelt wekelijks vele duizenden oproepen af voor Bel en Win. Voor tal van opdrachtgevers zoals (bijvoorbeeld de BELBIOS, MILJOENENJACHT) zijn er succesvolle Bel en Win acties ontwikkeld.
Steeds meer bedrijven gebruiken een 0900-nummer in combinatie met onze IVR dienst (CallDirect! , CallRoute) om hun bereikbaarheid te vergroten.
Naast optimale bereikbaarheid biedt het uw organisatie de volgende voordelen.
090x-nummer
Met een 090X-nummer kunt u inkomsten genereren. Het tarief stemt u af op uw commercieel of dienstverlenend doel. U kunt hiermee sturing geven aan uw belverkeer.
0900-nummer IVR
Een 0900-nummer kunt u gebruiken in combinatie met Interactieve Voice Respons (IVR).
Door IVR ( CallDirect! , CallRoute ) te koppelen aan uw 0900-nummer wordt uw belverkeer inzichtelijk en beter gestroomlijnd. Bellers kunt u doorverbinden naar één of meerdere eindbestemmingen.
IVR diensten: Welkomst tekst; Tijdvenster; Keuzemenu; Wachtrij; Voicemail2E-mail; Blacklisting;
Bij een 0900 nummer kunt u zelf het tarief voor de beller bepalen.
U kunt kiezen uit een tarief van € 0,02 tot € 0,80 per minuut, of een tarief van € 0,02 tot € 1,30 per gesprek. De opbrengsten en kosten worden maandelijks gespecificeerd op een overzichtelijke factuur.
Met de maandelijkse 0900 opbrengsten kunt u de kosten van de afhandeling van de gesprekken (medewerkers of extern call center) tegemoet komen. Immers wanneer u meer gebeld wordt zijn uw afhandelingskosten hoger, maar ontvangt u automatisch ook meer 0900 opbrengsten.
Hoewel de fax steeds minder gebruikt wordt sinds de opkomst van e-mail, verkiezen sommige klanten en leveranciers de fax boven de digitale vervanger.
Omdat binnen bedrijven het aansluiten van een faxmachine vaak diverse aanpassingen vereist, zoals een extra analoge faxlijn, én het gebruik van één fax onpraktisch is als er door medewerkers op verschillende afdelingen gebruik van gemaakt wordt, heeft PayEasy een CallFax! service in het leven geroepen.
Een fax die naar uw unieke nummer verstuurd wordt, zal door onze faxserver worden omgezet naar een digitaal formaat, waarna het bestand kan worden verstuurd naar het door u opgegeven e-mailadres. Hierdoor kunnen faxen bij verschillende medewerkers of afdelingen worden bezorgd, zonder het gebruik van extra faxmachines.
Het is uiteraard mogelijk om een aantal CallFax!-accounts bij ons te openen te samen met een van onze paketten.
Wanneer u gebruik maakt van een bestellijn is uw bedrijf 24 uur per dag en 7 dagen per week nationaal en internationaal bereikbaar voor het aannemen van bestellingen van uw klanten. Een bestellijn is veilig, efficiënt en levert u een hoger rendement op.
Veilige betaalmogelijkheden
Geregistreerde klanten kunnen via iDeal (debit card), Creditcard of automatische machtiging betalen. Kleinere betalingen kunnen bijvoorbeeld ook via sms of 0900 betaalnummers worden afgerekend. Iedere betaling wordt automatisch bevestigd per email of sms bericht.
Klant registratieproces
De bestellijn kan geregistreerde klanten direct identificeren aan de hand van een klantnummer of met behulp van nummerherkenning. Nieuwe klanten worden volautomatisch door het registratieproces heen geleid.
Op basis van de tijd en de datum bepaalt u zelf op welk telefoonnummer (vast, mobiel of voicemail) u uw inkomende gesprekken op uw servicenummer wenst te door te schakelen.
De voicemails worden realtime als Mp3- of Wav-bestand naar uw mailbox verzonden.
Bereikbaarheid
Bereikbaarheid is voor elk bedrijf van vitaal belang. Door de globalisering, maar ook door het gebruik van Internet, is het belangrijk om ook uw bereikbaarheid te vergroten naar 24 uur per dag en 7 dagen per week. Een tijd/datum routering biedt hierbij uitkomst.
Meer rendement
Door effectief om te gaan met telefonisch klantcontact haalt u meer rendement uit uw verkoopinspanningen. Uw bereikbaarheid is gewaarborgd waarmee u duidelijkheid schept naar uw klanten en uw omgeving.
Met Voice Broadcasting kunt een grote groep mensen gelijktijdig laten opbellen en laten luisteren naar een vooraf opgenomen spraakbericht.
U bepaalt zelf welke telefoonnummers gebeld worden en de reacties op het spraakbericht kunnen als spraak of als keuzetoetsen (0-9) worden geregistreerd.
Stem of Enquête medium
Voice Broadcasting wordt vaak gebruik als medium om deelnemers te laten stemmen of om een enquête uit te voeren onder de deelnemers van een conferentie of seminar.
Daarnaast wordt het door de grotere bedrijven gebruikt om bijv. het management eenduidig in te lichten over belangrijke zaken.
Realtime response
Een Voice Broadcast actie wordt nauwkeurig op tijd en datum gepland. Via het internet kunt u realtime de response van de deelnemers volgen.
Met 088- / 085-bedrijfsnummers geeft u uw bedrijf een professionele uitstraling.
De 088 bedrijfsnummers worden in oplopende reeksen van 100 of 1000 stuks toegekend door de Nederlandse ACM, dus alle medewerkers en afdelingen kunnen over een eigen nummer beschikken waarop ze rechtstreeks bereikbaar zijn.
Internationaal bereikbaar
088 bedrijfsnummers zijn nationaal en internationaal aankiesbaar en kunnen per nummer in binnen- of buitenland worden doorgeschakeld.
Bellers naar 088 nummers krijgen geen tariefmelding te horen en betalen een mix van 62% lokaal tarief en 38% interlokaal tarief, zoals vastgesteld door de ACM.
Professionele uitstraling
Bedrijven met meerdere vestigingen kunnen dankzij deze nummerreeks hetzelfde netnummer (088) gebruiken voor alle vestigingen.
Grote bedrijven met een wirwar aan lokale nummers kunnen in één keer schoon schip maken met een nieuw 088 nummerplan.
Ten tijden van extreme drukte, marketing campagnes of calamiteiten kunt u de overloop aan inkomende gesprekken naar een andere vestiging, extern call center of Informatielijn routeren ten einde uw klanten ook te woord te kunnen staan wanneer het er echt op aan komt.
Altijd bereikbaar
Met overloop routering bent u telefonisch altijd bereikbaar, waarmee u duidelijkheid schept naar uw klanten en omgeving.
Tijdens calamiteiten kunt u de overloop aan inkomende gesprekken ook doorschakelen naar een Informatielijn, zodat u de bellers kunt informeren over de situatie en status
Realtime monitoring
Via het internet kunt u inloggen om de status van uw overloop routering te monitoren, de configuratie te bekijken of wijzigen. U kunt realtime statistieken inzien.
Telefonisch vergaderen met PayEasy is snel, doeltreffend en betrouwbaar. De gewenste deelnemers worden automatisch per bericht uitgenodigd. Ook tijdens de vergadering kunt u nog deelnemers uitnodigen. U bespaart tijd en reiskosten
U wilt in goed overleg steeds de juiste beslissingen nemen voor uw organisatie. Vergaderen speelt dan ook een cruciale rol in uw bedrijfsvoering. Maar daarbij wilt u uw werknemers wel zo efficiënt mogelijk inzetten.
Ook gaat u besparen op reiskosten, reistijd en dure vergaderzalen.
Direct en 24x7 beschikbaar
Een telefonische vergadering opzetten via PayEasy is eenvoudig.
Via ons kunt u direct uw vergadering inplannen en uw deelnemers uitnodigen.
Professioneel
Telefonisch vergaderen geeft uw organisatie een professionele en servicegerichte uitstraling. Onze diensten worden dan ook veelvuldig ingezet bij verkoopoverleg en projectbesprekingen met klanten. Wij adviseren u graag over de mogelijkheden.
Last van plaagbellers?
Met een plaagbeller blokkade kunt u het telefoonnummer van de specifieke plaagbeller automatisch op uw blacklist zetten door op * 25 te drukken wanneer u de plaagbeller aan de lijn heeft.
Dit voorkomt onnodige kosten en terugkerende irritaties. De telefoonnummers van plaagbellers worden opgeslagen in een blacklist. U kunt online de telefoonnummers in uw blacklist inzien en telefoonnummers verwijderen of handmatig toevoegen.
Gesprekken vanaf telefoonnummers die op de blacklist staan worden niet meer doorgeschakeld.
Mobiele blokkade
Met een blokkade kunt u ook eenvoudig alle gesprekken vanaf mobiele nummers blokkeren. Met een 0800-nummer bespaart u hiermee aanzienlijk op uw verkeerskosten.
Een voicemenu maakt gebruik van spraakherkenning technologie (ofwel speech recognition). Door bijvoorbeeld de naam van een persoon of afdeling uit te spreken over de telefoon, wordt de beller zonder tussenkomst van receptioniste direct met de juiste persoon of afdeling doorverbonden.
Servicegericht
Een correct geïmplementeerd voicemenu geeft de beller nagenoeg de beleving van live assistentie. Het spraakcommando wordt vertaald naar een geldige menukeuze. Door de beller zijn of haar keuze te laten bevestigen wordt te alle tijden voorkomen dat de beller verkeerd wordt doorverbonden.
Professionele uitstraling
Een voicemenu geeft uw organisatie een professionele uitstraling. U bepaalt zelf hoe de gesprekken worden aangenomen en door wie ze worden afgehandeld. Wij adviseren u graag over de mogelijkheden.
Bij een overloop aan inkomende gesprekken kunt u deze opvangen in een wachtrij.
In de wachtrij wordt de beller geïnformeerd over het huidige aantal wachtenden in de wachtrij, indien gewenst afgewisseld met muziek naar keuze of vooraf ingesproken mededelingen.
Klantvriendelijk en servicegericht
Wanneer een wachtrij (pro)actief wordt toegepast, wordt het door klanten als klantvriendelijk en servicegericht beschouwd. Uw klanten hoeven namelijk niet zelf meerdere keren terug te bellen en u biedt de klant te allen tijde zelf de keuze om te wachten of later terug te bellen.
Realtime monitoring
U kunt realtime het aantal wachtende in de wachtrij monitoren en uw agenten beheren (aan- of afmelden). Via het internet kunt u zelf statistieken inzien.
U kunt een fluisterbericht of mededeling op maat instellen op uw servicenummers zodat u direct na opnemen van een gesprek hoort via welk servicenummer het gesprek is binnengekomen.
Klantvriendelijk
Het fluisterbericht kan u ook vertellen welke optie (product, persoon of afdeling) een beller heeft gekozen in uw keuzemenu. Met deze informatie kunt u uw inkomende gesprekken klantvriendelijker afhandelen en hoeft u de beller geen overbodige vragen te stellen.
Kostenbesparend
U kunt een fluisterbericht ook gebruiken om u vooraf te laten waarschuwen wanneer klanten uw gratis 0800-nummer bellen bedoeld voor Verkoop, in plaats van uw 0900- betaalnummer bedoeld voor Ondersteuning.