Interactive Voice Response systemen worden ingezet om de telefonische bereikbaarheid van bedrijven te vergroten. Door middel van keuzemenu’s wordt de beller zonder tussenkomst van een menselijke operator te woord gestaan of doorverbonden naar de juiste afdeling.
Door de continue ontwikkeling van spraaktechnologie (spraakherkenning, stemherkenning en text-to-speech) worden IVR systemen steeds intelligenter en zijn ze steeds beter in staat om ook gesproken woorden en volledige zinnen van de beller te begrijpen. Wij installeren dan ook steeds meer IVR systemen die spraak gestuurd zijn.
Heeft u een telecom vraagstuk dan kunt u altijd terecht bij PayEasy Bedrijfstelefonie.
Wij leveren ook maatwerk naast onze standaard dienstverlening.
Uw klanten worden aan de hand van uw openingstijden direct op de juiste afdeling te woord gestaan ofwel buitenkantoortijden voorzien van een melding, bijvoorbeeld [...]
Om uw bellers sneller van dienst te kunnen zijn, kunt u gebruik maken van een keuzemenu. Na het maken van de juiste keuze (toets 0-9) kan de beller namelijk direct [...]
Tijd/datum routering Op basis van de tijd en de datum bepaalt u zelf op welk telefoonnummer (vast, mobiel of voicemail) u uw inkomende gesprekken op uw servicenummer [...]
Aan de hand van het telefoonnummer van de beller kunt u automatisch uw inkomende gesprekken verdelen over uw kantoren of vestigingen, verantwoordelijk voor de [...]
Door bellers te vragen om de eerste 4 cijfers van hun postcode in te voeren, kunt u uw inkomende gesprekken automatisch verdelen over uw kantoren of vestigingen, [...]